Գործնական քերականություն

Գործնական քերականություն

1. Լրացրո՛ւ հետևյալ հատվածի կետադրությունը.

Ձուկը, երբ ուշքի եկավ,  ասաց մարդու լեզվով։

-Բարի տղա, ինչ-որ սիրտդ կուզի, ասա՛,  ես կկատարեմ քn արած լավության փոխարեն:

-Ինձ մի այնպիսի հնար տուր, որ մարդու կրծքի տակ քարը իսկական սիրտ դարձնեմ,- ասաց պատանին,-՝ մի փոքր մտածելուց հետո:

-Դու սեր ես ուզում, հրաշալի տղա, շա´տ լավ, կտրիր ծովափի եղեգներից մեկը, սրինգ շինի՛ր, գնա՛ մարդկանց մեջ,  երգի՛ր,- խրատեց ձուկը.

-Եվ երբ տեսնես, որ նրանց աչքերը արցունքով լցվեցին իմացի՛ր, որ քարը սիրտ դարձավ: Եվ  փաթաթվելով ալիքների մեջ, նա սուզվեց ծովի խորքը :

2.Ընդգծված բառերն ի՞նչ հարցի են պատասխանում և ի՞նչ են ցույց տալիս:

Ծանր առարկա-ինչպիսի՞ առարկա

կանաչ արտ-ինչպիսի՞ արտ

բարձր տանիք-ինչպիսի՞ տանիք

գունավոր նկար-ինչպիսի՞ նկար

բարակ ժապավեն-ինչպիսի՞ ժապավեն

նեղ ճանապարհ-ինչպիսի՞ ճանապարհ

պղտոր գետ-ինչպիսի՞ գետ

3. Հարցում արտահայտող բառերի փոխարեն համապատասխան բառեր կամ բառակապակցություններ գրելով նախադասություննե՛ր ստացիր:

  • Ո՞վ ի՞նչ արեց:
  • Մարդը նկարեց:
  • Ի՞նչը ի՞նչ եղավ:
  • Կենդանին սատկեց
  • Ովքե՞ր ի՞նչ են անում:
  • Մարդիկ խաղում են:
  • Ինչե՞րը ի՞նչ են լինում:
  • Մրգերը հասնում են:

4. Գրի՛ր՝  յուրաքանչյուր նախադասության  մեջ գործողություն կատարողն ո՞վ է, (ովքե՞ր են) և ընդգծի՛ր այն բառը, որը հուշեց:

Օրինակ՝ Վերջերս  այնտեղ հյուր հաճախ եք գնում:  — Դուք:

  1. Երկու հարյուր կիլոմետր կտրել. եկել եմ, որ մի բան հարցնեմ:-ես
  2. Ծաղկած ճյուղը քո այգու եղրևանուց եu կտրել:-դու
  3. Շան վզին փոքրիկ ռադիոընդունիչ էր ամրացրել:-նա
  4. Անձավում ճանճի մեծության թռչուններ տեսանք:մենք
  5. Հետաքրքիր բան եք մտածել:-դուք
  6. Մեզ ամեն տարի այցելում են:-նրանք

Leave a comment