Թե ինչպես տեղափոխվեցի Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր

Ես այս դպրոց տեղափոխվել եմ հեռավոր 2014 թ․, երբ երկրորդ դասարան էի։ Այս դպրոցի մասին ինձ պատմել էր մայրիկս, ով ժամանակին սովորել էր այդ դպրոցում։ Մի օր, երբ գնացինք այդ դպրոց ինձ դեռ դուր չէր եկել, որովհետև ես իմ նախին դպրոցը շատ էի սիրում։ Իմ մայրիկին ավելի շատ դուր էր գալիս Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրը, քան իմ նախկին դպրոցը, և ես ստիպված տեղափոխվեցի, բայց դժգոհությունս երկար չտևեց, ընդամենը երկու օր և ես հարմարվեցի այդ դպրոցին, ավելին ասեմ՝ սկսեցի սիրել։ Հա, մոռացա ասեմ, որ ես սովորել եմ Ալեքսանդր Պուշկինի անվան դպրոցում։

Հիմա կփորձեմ կարճ ներկայացնել Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրը, դասատունները շատ բարի են, երեխաները դպրոցում կարող են կատարել տնային արաջադրանքները, դասերը լինում են խաղերի տեսքով, ճամփորդության տեսքով ճանաչում ենք Հայաստանն ու հայերին։ Այսքանը հերի՞ք է, որ ձեր երեխաներին բերեք մեր դպրոց, թե մի քիչ էլ պատմեմ։ Հուսով եմ հերիք է։ Շնորհակալություն ընթերցանության համար։ Հուսով եմ այս շարադրությունը կարդալուց հետո մեր դպրոցի երեխաները կավելանան տասն անգամ։